ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΧΡΥΣΑΕΙΔΗ: H ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΟ SURVIVOR

H Σταυρούλα Χρυσαειδή είναι
Γυμνάστρια / Πρωταθλήτρια στίβου στα 3000μ με φυσικά εμπόδια! Τη γνωρίσαμε καλύτερα μέσα από τις συμμετοχές της στο Survivor.

Εκτός από ένα πολύ όμορφο κορίτσι μέσα από την συνέντευξη που κάναμε κατάλαβα ότι είναι πολύ προσωλημένη στην άθληση με ενδιαφέρον για τον αθλούμενο. Μας δίνει σημαντικές πληροφορίες για το πως πρέπει να αθλούμαστε όλο το χρόνο ώστε να μην τραυματιζόμαστε.

Επίσης ως ρεπόρτερ υγείας είχα πάντα απορία να μάθω πως ένας καλογυνασμένος άνθρωπο σε επίπεδο πρωταθλητισμού μπορεί να αντιμετωπίζει την πείνα και άλλες στερήσεις σε ένα περιβάλλον παιχνιδιού όπως το Survivor που απαιτεί μεγάλη σωματική και ψυχική κόπωση και εγρήγορση και η Σταυρούλα με ενημέρωσε αναλυτικά για όλα!

Πως έγινε η επαφή σου με τον κόσμο του Survivor και ποια είναι η εμπειρία που αποκόμισες;

Η επαφή μου με τον κόσμο του survivor ήταν αρκετά πρωτόγνωρη η αλήθεια είναι… δε περίμενα τόση αγάπη, τόση ευγένεια και τόση πίστη προς εμένα από τον κόσμο! Μπορεί να είχα συμμετάσχει στο πιο πρόσφατο survivor (2022) αλλά είχα μπει εμβόλιμη και σε πολύ κόσμο δεν αρέσει αυτό! Η αλήθεια είναι ούτε κι εμένα μου άρεσε αλλά δεν είναι δίκη μας απόφαση αυτό! Φέτος που μπήκα από την αρχή του παιχνιδιού, σίγουρα βοήθησε πολύ στο να με γνωρίσει ο κόσμος ακόμη καλύτερα και να δει τι πρεσβεύω και αν μπορώ να αντέξω τις δύσκολες συνθήκες στην αρχή! Το ευχαριστώ προς τον κόσμο που με υποστήριξε και με υποστηρίζει ακόμη είναι πολύ λίγο!

Ταλαιπωρήθηκε η υγεία σου; Πως διαχειρίστηκες την πείνα, την απώλεια βάρους ή τη διακοπή της περιόδου;

 Η υγεία μου ταλαιπωρήθηκε αρκετά καθώς ο οργανισμός μου δεν είχε προλάβει να συνέλθει με μόλις 6 μήνες στην Ελλάδα από το προηγούμενο παιχνίδι. Είχα αρκετές διαταραχές και πόνους στο στομάχι, επίσης η περίοδος μου για ακόμη μια φορά διακόπηκε λόγω συνθηκών και απώλειας βάρους ! Βέβαια φέτος μπήκα λίγο παραπάνω σε κιλά από ότι ήμουν στο προηγούμενο παιχνίδι και κάποια στιγμή έχασα περίπου 10 κιλά! Αλλά μόλις κερδίσαμε το έπαθλο του Λονδίνου και ταξιδέψαμε και μπήκαμε λίγο σε ρυθμούς κανονικούς, η περίοδος μου επανήλθε και εκεί πρήστηκα απίστευτα πολύ και έκανα κατακράτηση οπότε ό,τι έτρωγα μετά, ακόμη και λίγο να ήταν, το έπαιρνα κατευθείαν λόγω ορμονών!

Θα το ξαναέκανες;

Πολύς κόσμος με ρωτάει θα ξαναμπείς;
Και η απάντηση μου πάντα είναι χαμόγελο και γέλια γιατί μου κάνει εντύπωση που θέλουν να με δουν και 3η φορά στο παιχνίδι! Δεν ξέρω αν θα το ξαναέκανα η αλήθεια είναι ! Μπορώ να αντέξω γενικά τα πάντα και σωματικά θα είμαι πάντα έτοιμη για κάτι τέτοιο αλλά ψυχολογικά φθείρεσαι και χάνεις στιγμές από τη ζωή σου και των ανθρώπων σου! Οπότε αν θα το ξαναέκανα είναι αβέβαιο!

Ως αθλήτρια και γυμνάστρια ποιο άθλημα θεωρείς ότι σου ταιριάζει περισσότερο και γιατί;

Ο στίβος είναι η μεγάλη μου αγάπη! Το τρέξιμο μπήκε στη ζωή μου και δε θα φύγει ποτέ! Και θεωρώ πως είναι ο καλύτερος τρόπος για να γυμναστείς και να φτιάξεις καλή φυσική κατάσταση!

Την περίοδο της καραντίνας είδαμε πως αναδύθηκαν πολλοί δρομείς και ο κόσμος βρήκε διέξοδο στο Μαραθώνιο. Ωστόσο αναρωτιέμαι αν ήταν όλοι έτοιμοι προπονητικά ή διαπίστωσες τραυματισμούς;

Το τρέξιμο έχει μπει για τα καλά στη ζωή του κόσμου και αυτό μου αρέσει πάρα πολύ! Ειδικά στην καραντίνα ο κόσμος βρήκε διέξοδο στο τρέξιμο στα 5-10km και ειδικά στο μαραθώνιο και νομίζω είχε και ρεκόρ συμμετοχών! Όσοι κατεβαίνουν στον μαραθώνιο πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένοι και προπονητικά και σωματικά και ψυχικά και σε αυτό βοηθάει το να έχεις έναν σωστό γυμναστή, ο οποίος ξέρει και έχει ασχοληθεί με τον μαραθώνιο και το τρέξιμο γενικά, έτσι ώστε να βγάλει ένα σωστό προπονητικό πλάνο!
Βέβαια πολύς κόσμος δε γνωρίζει και κάνει ό,τι πιστεύει ή βλέπει από το internet, οπότε σίγουρα υπήρχαν τραυματισμοί κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας!
Βέβαια αυτό μπορεί να συμβεί και με τη βοήθεια προπονητή αλλά λιγοστεύουν οι πιθανότητες!

Πολλές φορές αθλούμαστε συστηματικά πριν καλοκαιριάσει προσπαθώντας να χτίσουμε το κορμί του καλοκαιριού. Αυτό όμως συχνά μας τραυματίζει. Ποιες είναι οι δικές σου συμβουλές;

Ο περισσότερος κόσμος αθλείται εντατικά λίγους μήνες πριν το καλοκαίρι έτσι ώστε να φτιάξουν σώμα για τις καλοκαιρινές διακοπές! Εγώ αυτό που προσπαθώ να περάσω στους ασκούμενους μου είναι ότι η γυμναστική είναι τρόπος ζωής και πρέπει να γίνεται με ευχαρίστηση και όχι από «αγγαρεία» Μη ξεχνάμε ότι στα αρχαία χρόνια η γυμναστική ήταν το Α και το Ω για τους ανθρώπους! Οι δικές μου συμβουλές είναι ο κόσμος να βάλει την γυμναστική στη ζωή του!Να μην το κάνει από αγγαρεία και θα δει ότι η ζωή του θα αλλάξει εκπληκτικά προς το καλύτερο! Ως προς την υγεία τους, ως προς την αντοχή τους στη καθημερινότητα αλλά είναι και τρομερή ψυχοθεραπεία!

Μια καλοκαιρινή ευχή…

Εύχομαι ο κόσμος να μπορέσει να κάνει τις διακοπές που επιθυμεί, να γεμίσει μπαταρίες κάτω από τον ήλιο και τη θάλασσα και κυρίως να ξεκουραστεί ζώντας μοναδικές εμπειρίες!

No Comments

Post A Comment